Michał Andrejczuk

Michał Andrejczuk

Ekspert w obszarze budowania relacji z klientem

Ekspert w obszarze budowania relacji z klientem, współpracy wewnętrznej i optymalizacji procesów biznesowych. Manager i konsultant od kilkunastu lat związany z branżą badań i doradztwa. Swoją karierę zaczynał od stanowisk liniowych, był efektywnym sprzedawcą, opiekunem kluczowych klientów, a ostatnie lata spędził jako menedżer i dyrektor w obszarze R&D pracując dla wydawcy Harvard Business Review Polska. Specjalizuje się we wprowadzaniu kultury kliento-centryczności w organizacjach.

Pomaga małym, średnim i dużym organizacjom poznać realne potrzeby i obawy poszczególnych grup klientów. Wspiera w budowaniu oferty wartości oraz procesów sprzedaży i obsługi najlepiej dopasowanych do zachowań i potrzeb odbiorców.  Posiada duże doświadczenie w wykorzystaniu teorii ograniczeń i narzędzi Lean Management w optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klientów. Budował dedykowane systemy klasy CRM oraz wspierał transformacje cyfrowe swoich klientów. Dzięki technologiom IT efektywnie łączył świat klienta z ograniczeniami i wyzwaniami po stronie organizacji.